Společnost byla založena v roce 1992 Umbertem Gessim a začala jako malá dílna s cílem zpochybnit status quo, kterému dominují historické názvy.

Rodina Gessi, vyzbrojená jasnou vizí změn a inovací, byla průkopníkem nových, průlomových obchodních filosofií, které se dokázaly rychle vyvinout v jednu z nejvíce sofistikovaných a vertikálně integrovaných výrobních společností ve své produktové kategorii po celém světě se značkou, která se stala synonymem pro vynikající design a technologie.

Původní dílna byla opuštěna již v roce 1993 ve prospěch moderní budovy v Serravalle Sesia z kamene a černého skla a obklopená zelení. Tato budova, která se narodila jako výrobní místo, nyní sídlí obchodní kanceláře a konferenční místnosti společnosti, jakož i působivou předváděcí místnost. Ve skutečnosti společnost vytvořila v roce 2004 ve stejné oblasti moderní výrobní směs, aby udržela krok s mimořádným úspěchem, který produkty Gessi na trhu dosahovaly. Tento projekt zahrnoval výstavbu moderní továrny s nízkým dopadem na životní prostředí s celkovou krytou plochou 58 550 m2. Později, v březnu 2007, začala společnost plánovat rozšíření budovy a do roku 2010 měla za následek zařízení téměř dvojnásobné velikosti.
Výrobní zařízení, systémy a celý výrobní proces byly navrženy a vyrobeny se zvláštním zaměřením na ochranu životního prostředí a bezpečnost pracovníků. Za účelem dosažení těchto cílů byla přijata inovativní řešení.

Kreativní, produktivní a administrativní činnosti společnosti jsou tak organizovány plně integrovaným způsobem v rámci víceúčelového průmyslového parku o rozloze 800 000 m2, který kombinuje moderní technologie s ekologickou architekturou a krajinářstvím: to je Gessi Park.

V roce 2006 se Gessi stala globální společností a založila obchodní pobočky v různých zemích téměř na každém kontinentu.

Kromě toho, že Gessi získala řadu ocenění za inovativní design výrobků, byla v roce 2008 jmenována italským Superbrandem. Ve stejném roce získala prestižní cenu Red Dot Communication Design Design Award.
V duchu inovací a vyzývání konvencí začal Gessi s revoluční myšlenkou: transformovat tradiční produkt, jako je běžný kouhoutek, na designový objekt s sofistikovanými funkcemi a formami.
Jeho
1996 "Diverso" (Different) kohoutek byl symbolem tohoto zlomu s tradicí.

„Někdy malé nápady vedou k velkým změnám.

Od začátku se Gessi zavázala poskytovat harmonickou koordinaci stylu v koupelně a v kuchyňském prostředí.
Ať už jsou tvary předmětů a doplňků, které zdobí tato prostředí, hranaté, oválné nebo kulaté, harmonizují se, aby kuchyni a koupelně dodaly charakter a osobnost.
Z tohoto důvodu jsou koupelnové baterie nabízeny ve strukturovaných kolekcích, jejichž design sahá až po umyvadlo a další vybavení, čímž vytváří zdravé koupelnové prostředí se stejným stylem, tvarem, obrysy a liniemi.
S těmito inovacemi Gessi kreativně revolucionizovala tradiční pohled na čistě utilitární prostředí a přeměnila je v prostory, které mají být znovu objeveny a přizpůsobeny.
Závazek společnosti k tvořivosti se projevil v designech, které překračují čas a módu. Modely Quadro, Rettangolo, XL, Mimì, Just a Goccia jsou jen některými milníky na cestě výzkumu a inovací: modely, které se staly designovými ikonami a jsou známé po celém světě. Definovali jedinečnou identitu značky a stali se ikonami designu, které jsou známé po celém světě.
Každá kolekce Gessi přenáší zprávu nadčasové elegance a jednoduchosti v kombinaci s typicky minimalistickým stylem a maximální pozorností k detailům.

 

Sjednejte si schůzku
Po - Pá  9:00 - 18:00
  • Facebook
  • Instagram